پشتیبانی 09121933405

عینک دوچرخه سواری بلیز مدل Breeze - Nano | Nordic Light 52102-14N

Bliz Breeze - Nano | Nordic Light

از {{model.count}}
8,400,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.

یک ورزش را انتخاب کنید یک فعالیت را انتخاب کنید Breeze Nano Optics Nordic Light همیشه همه چیز را روشن نگه می دارد. یک جفت عینک پیشرفته که با انواع ورزش ها و فعالیت ها کاملاً مطابقت دارد. وزن بسیار کم و مطابق با مشخصات عینک فوق پیشرفته، امکانات بی پایانی را در تمرینات روزمره به شما می دهد. نوار بالا را بردارید، بند سر خود را وصل کنید، لنز را عوض کنید، نوک شقیقه و قسمت بینی خود را تنظیم کنید. شما تمام ابزار مورد نیاز برای سواری پیش رو دارید

تعداد
نوع

پیشرفته، در عین حال آسان برای استفاده. به همان اندازه همه کاره و قابل اعتماد است. این نسیم است. در این نسخه نوردیک نوری Nano Optics، همه چیز را دارید. یک لنز فوق‌العاده پیشرفته، وزن سبک و تمام امکانات تنظیمی که می‌توانید بخواهید. لنز قابل تعویض، نوار بالایی قابل جابجایی و انتخابی برای استفاده از بند سر به جای آن. Breeze یک انتخاب عالی برای هر کسی با علایق زیاد و برنامه شلوغ است.

نور نوردیک نانو اپتیک را می توان با یک کلمه خلاصه کرد: بله. "میشه..."، بله. "آیا دارد..." همچنین، بله. این لنز تکی اعوجاج به حداقل رسیده و پوشش چندگانه پیشرفته ای را ارائه می دهد که به شما امکان می دهد حتی زمانی که لبه را فشار می دهید همه چیز را واضح ببینید. بخش نوردیک نور دید واضح و شفاف را در شرایط نوری کسل کننده و صاف تضمین می کند. با فیلتر کردن طول موج های خاصی از نور، کنتراست بالاتر و دید بهتری از چیزها به دست می آورید. این لنز دارای ضد خش و ضد مه با کیفیت اولئوفوبیک و آبگریز است و به طور طبیعی ضد شکستگی با محافظت کامل در برابر اشعه ماوراء بنفش است.

Breeze Nano Optics Nordic Light دارای یک قاب ساخته شده از TR90 است. این ماده در عین وزن کم و انعطاف پذیری عالی، قوی و ایمن است. TR90 برای عینک مناسب است، زیرا در دماهای بالا و پایین به همان اندازه راحت است.

تنظیمات می خواهید؟ اینجا جایی است که آنها را پیدا خواهید کرد! Breeze گزینه های کافی برای تناسب با هر فعالیتی دارد. قسمت بینی و نوک شقیقه را برای بهترین راحتی تنظیم کنید - اما این فقط شروع است. فریم های معمولی را برای یک بند سر تغییر دهید، نوار بالا را به دلخواه خود اضافه یا حذف کنید، و زمانی که شرایط آب و هوایی تغییر کرد، لنز را تغییر دهید.

رنگ فریم
مشکی مات
رنگ لنز
Violet w blue multi
دسته بندی فیلتر
2

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...